Mladi učenik zmaja mora spasiti rodnu zemlju Avon od najezde zlih sila. Njegov mudri mentor dao mu je posljednje upute i momak je otišao u hram, gdje je bilo koncentrirano sve zlo. Moramo ga uništiti točno tamo unutar zidova hrama kako se ne bi proširio po cijelom kraljevstvu. Pomozite junaku, čim uđe u prvu dvoranu, ogroman blok s užarenim runama zapriječit će mu put. Nećete ga moći premjestiti ručno, trebate koristiti posebnu magiju. Da biste to učinili, pritisnite tipku H i čini se da se izdižete iznad svih dvorana i vidite što i tko je gdje, u svakoj sobi postoji sličan blok. To znači da se možete kretati uz njihovu pomoć. Ali budite oprezni, možda se u blizini kamena nalazi demon, pripremite se za žestoku borbu. Ako postoji prilika da se prevezemo na sigurnije mjesto, pokušajte, ali ipak se morate boriti, ne možete se složiti sa zlom u Zmajevom šegrtu.